#jegharopplevd

Jeg gråt da jeg gikk i fra de, jeg hadde ikke lyst og dra i fra farmor og farfar de var  min trygge havn. Jeg ble dradd med ned bakken, tvunget til og bli med dit jeg aller minst ville, og jeg husker enda lukten av den røde velur sofaen i det jeg ble presset ned med ansiktet først, jeg kjente underklærne mine bli dratt av. Jeg gjør ingen motstand det er ingen vits da blir det bare verre, jeg forsøkte sist. Han trenger seg på, jeg husker ikke mer, jeg klarer ikke huske, vil ikke fordi jeg vet jeg ikke klarer og komme over det. Jeg finner plassen jeg bruker å «dra» til hver gang dette skjer. I flere år, blir jeg utsatt for overgrep av ett menneske som jeg stolte på min mors far. Noen kaller han bestefar, men den dagen han forgrep seg på meg ble han ikke mer min.

#jegharopplevd incest…

Legg igjen en kommentar

