Det er aldri så mørkt som når du slutter å føle…

Det er nå når hjertet sliter med å smile jeg kjenner på smerten.

Det er nå hvor tankene ikke samles til gode, jeg føler meg som null.

Jeg smiler, men det vil ikke nå øynene.

Jeg vil sove, la meg være, la deg være der uansett. Gråte, slutte være sterk. Bare ligge helt i ro. Kjenne det gjør vondt og leve.

Jeg blir sint uten grunn, men forsøker finne glede. Leter i ett hav av mørke. Famler i blinde, jeg ser ingen ende, jeg kjenner ingen varme. 

Legg igjen en kommentar

